cecilia🌷.

escape the ordinary. ig: @laviextales._ @nannsgallery._

白色強人 外傳 #9

【 蘇怡+葉晴+Kennis的同居生活正式展開?~ 】

-

晚飯時間~

「今晚晚餐會議正式開始~」

Yan興奮地不斷摩擦雙手,一臉期待地看著對面的Kennis和葉晴

「唉…」

要來的總要來,Kennis十分無奈地反了個白眼

「講!張相係幾時影嘅!」

Vincent也加入了,難怪他跟Yan當年會在一起,兩位都是戲精

「咩啊咪上次我哋見到唐明蘇怡一齊放工,同埋YT Yan一齊飲咖啡,之後頂唔順於是落咗bar嗰晚」

葉晴別無他法,只能乖乖地如實相告

「啊仲有,見到Rachel同輝仔拖手吖嘛」

Kennis補充道

「講起輝仔,今朝佢畀咗張memo我,話得閒一齊飲咖啡喎,我仲心諗佢唔係有女朋友嘅咩,原來就係Rachel」

一直在一邊默默埋頭吃飯的芷若突然說

「下,咁你有冇答佢啊」

蘇怡問道,Rachel平時對她挺不錯的,恭恭敬敬唔該前唔該後,她當然要清楚知道輝仔背著Rachel在搞什麼

「我想講呢…」

唐明突然插話

「嗰張紙仔係呢…」

「Shut up!食嘢啦你!」

Vincent忽然像踩到雷似的,彈起來捂住唐明的口

「哦~」

就是唐明這一句,全桌的人都瞬間get到了Vincent想掩飾什麼,唯獨芷若還蒙在鼓裡

然而在Vincent和唐明大鬧的期間,Vincent的手不小心打到了在他右邊的YT

「Hey!」

這個時候Yan當然要跳出來護夫

「我都係食飯先」

Kennis真的沒眼看

「芷若啊,如果你有拖拍嘅話記住唔好好似Zoe唐明或者YT Yan咁耍花槍喎,唔係Dr Ching會怨恨你㗎~」

葉晴看到Kennis那個無奈的樣子,開了個玩笑

「放心,我都冇男朋友嘅~」

芷若啊為什麼這麼老實?

「哎呀阿晴佢講笑姐~但話時話你咁靚又咁nice,真係冇拖拍?」

這個情況,被芷若視為姐姐的蘇怡循例還是要說些話的,但實際上她還是有點八卦

「呢層…」

“我到底要怎樣解釋啊” 芷若心想

「Stop!」

Yan喊道

「點解會離題離得咁嚴重㗎?言歸正傳!咁嗰晚你兩個飲完酒啦,跟住呢?」

「咪…影咗嗰幅相囉…」

「得咁多?」

以Yan的專業角度分析,事情絕對沒有這麼簡單

「呃…」

「就係得咁多」

「我唔信」

「喂不如今晚開支紅酒吖?」

蘇怡從她身後的酒櫃拿出一瓶紅酒

「……」

太煩了,不停在打斷這場非常重要的會議,Yan快要氣得七孔冒煙了

「有嘢要慶祝咩?」

「就當…慶祝芷若加入我哋囉~」

「停!有揸車嘅唔可以飲!」

Kennis的底線是安全至上

呵… 可憐的Vincent和YT聽到後失落地放下酒杯,接過Kennis遞來的可樂,以汽水代酒

正當葉晴記起自己要駕車回去,打算拿茶喝時,蘇怡按住了她

「茶邊度啱你㗎,飲紅酒啦你!」

說著把酒杯塞回葉晴手中

「下但係我有揸車㗎喎…」

「我知道你有揸車,但係今朝Kennis已經同我講咗啦~得啦,以後你想幾時過嚟瞓就悉隨尊便,反正阿Yan都唔會過嚟嘅~但!記 住 準 時 交 租!不過放心,我係會收你姊妹價嘅~係咪好荀呢~」

要不是我知道蘇怡是做盛行的,也許會以為她是個傑出的地產經紀

「荀…」

「咁你今晚喺度瞓啦~」

「哦…」

耶!又一單生意!

「飲啦… Cheers! 」

然後劇情就發展成八人舉杯,六人祝酒,兩人 “祝汽水” 了

-

這晚,當大夥兒們都各自回家以後,屋子裡剩下蘇怡、葉晴和Kennis三人

葉晴趴在飯桌上喝著那瓶剩下來的紅酒

對 你沒聽錯 她是拿著整瓶在喝

「喂喂喂夠喇,你再飲就醉喇…」

Kennis說著邊試圖搶走葉晴緊握著的酒瓶

「咁靚嘅紅酒開咗梗係唔可以嘥㗎啦… 況且我已經醉咗啦…」

想不到這人還挺有自知之明的欸

「你知自己醉咗咪好囉,嚟啦乖放手~」

「no…」

此時樓上傳來腳步聲,應該是蘇怡洗完澡了

「哇點解我屋企多咗個醉漢嘅?」

「喂幫手拎開支酒啦」

於是一個頭髮濕漉漉的人士和一個頭髮被葉晴揉亂了的人士,跟一個喝得爛醉的人士開始了一場拔河比賽

作為A&E的頂梁柱,蘇怡當然有不輸人的臂力,和Kennis合力搶走了那瓶紅酒

然而當兩人成功搶走了那瓶酒後,葉晴整個人撲了在Kennis懷裡

「喂~不如去沖涼啦~」

葉晴還是一動不動

「我去攞毛巾~」

說著蘇怡把酒瓶放到桌子上,再上樓拿毛巾

「阿晴~起身啦~」

程醫生很少這麼溫柔的哄人欸

「你俾我瞓啦~」

葉晴喃喃低語道

「但係你而家瞓咗喺我大脾度喎~」

怎麼這麼像在哄小孩~

「係咩…」

嘴上雖然這樣說,卻沒有半點要離開kennis懷裡的意思

「hey…」

「喂毛巾啊」

這時蘇怡拿著她的熱毛巾下來了

「我嚟吖」

說罷kennis接過毛巾,開始輕輕地在葉晴的額頭上慢慢印著

看著眼前醉醺醺的葉晴和她紅彤彤的臉頰,翹翹的長睫毛,kennis突然覺得這樣的她很可愛,居然有點像小白兔(?

“ 

「我們 不要再當朋友了 好嗎?」

「我說,好啊。」

「喂上次嗰個男人又嚟搵你喇」

「唉...」

「我幫你打俾阿晴?」

「一…二…三…」

三聲過後,一對新人將一起握著的花球拋向後面

⋯ “

「喂做咩呆咗啊?」

蘇怡說著,把手放在kennis眼前揮著

「噢,冇啊」

“程洛雯你究竟在想什麼!瘋了嗎!”

「冇?」

「真係冇leh,喂你抹住先,醒起有啲嘢要做」

「喔」

說著kennis走往沙發,拿起自己的外套翻著,找到了那包香煙

她回頭再看看葉晴一眼

接著把香煙丟進垃圾桶

“吸煙會變得不可愛的喔~”

评论(4)

热度(18)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据