cecilia🌷.

escape the ordinary. ig: @laviextales._ @nannsgallery._

白色強人 外傳 #7

【 雙生兒 】

-

翌日早上⋯

剛值完夜班的李文信醫生為了慶祝新一天的到來 特地買了杯齋啡 跑到天台呼吸一下新鮮空氣

「Good morninggg~」

說著他伸了個懶腰

這時他剛好看到葉晴的白色跑車正在停泊到她的專屬車位

「哈唔知Dr. Ip有幾多架跑車呢?wait wHaT??!!! OH MY GOSHH!!!! where’s my phone where’s my phone… 」

說著Vincent激動地把咖啡放在桌上 從白袍的袋子裏掏出手機 不知道是不是過於激動的關係 在他拿出手機那刻 跣手了:)

還好李醫生眼明手快 新買的手機才不至於要破相 :)

「明城北最八卦係邊個呢… Zoe?NO ITS YAN!!!! yes yan 佢嘅contact喺邊呢?」

激動到自言自語起來了

⋯ 此時的急症室common room ⋯

琛哥一大早就在講解今天的特別事項

「上次2號床陳生個report放射科話未收到,Paula你跟跟佢,至於Zoe… 今日有新同事加入,你搞掂啦呢啲,然後…咦Yan你幾時坐咗喺度㗎?」

「下我喺度好耐啦~琛哥你講解完未吖我可唔可以借一借Zoe…?」

「得啦講完啦,攞去啦~」

於是打著呵欠的蘇醫生被Yan拉到一角落去

「Zoe quick check this out!」

「點啊~ 哇咩事!我見到啲咩?」

「你冇眼花啊,啱啱Vincent send過嚟嘅」

「喂咁不如我哋去部咖啡機隔離等啦,橫掂佢哋每朝都會去買咖啡嘅」

「 Good idea! 行啦!」

於是Yan又拉著蘇怡衝出common room

「琛哥你放心啦我哋好快返~!」

⋯ 咖啡機旁 ⋯

「喂嚟啦嚟啦!Zoe派你去問佢哋」

「痴線梗係你去問啦八卦妹~」

說罷蘇怡推了推Yan

Yan反了反白眼,可是為了更多一手資訊可以八卦,她也在所不辭

「hey Dr. Ip, Dr. Ching 乜咁啱啊~?」

然後她又不懷好意地打量了一下葉晴身穿的衣服

「哇院長你今日好靚喎~!」

說罷她向蘇怡打了個眼色

蘇怡也踏上前,笑容滿面地說道

「欸葉晴不嬲都咁靚㗎啦~但係今日特別靚喎!真係風姿綽約、氣質非凡!」

不知道什麼時候蘇怡已經改口叫葉晴了

不過她又立即補上一句

「真係著得好過某kennis嘅姐~Yan啊,我都話係啲衫襯托葉晴㗎啦~kennis先係襯托啲衫㗎嘛~」

而Yan也在旁猛點頭

「哇使唔使晨早流流就踩我啊?」

聽得出kennis的語氣很不屑

「我都聽得出你哋喺度串緊我~」

葉晴邊說邊接過蘇怡遞來的咖啡

「串呢… 就擺明㗎啦~邊個叫你哋…下自己諗吓啦~ Yan走啦,我要去等個新同事嚟吖~」

「Yes madam~!」

待她們離開後 葉晴轉過頭跟kennis說

「乜我著得好怪咩?」

「唔係啊」

「佢兩個咩事啊?」

「冇~食錯藥姐~」

說罷kennis拿出葉晴口袋裡的職員證 替自己買了杯咖啡

⋯ 另一邊的Yan和蘇怡 ⋯

「等我share去內聯網先~」

八卦大過天的呂小姐當然要第一時間分享給全醫院的人

「唔使啦~有人已經post咗啦~」

蘇怡指了指網上其中一個帖子

該帖子:

Dr. L:喂你哋今朝睇唔睇到啊?CTS嘅程醫生坐Dr. Ip架跑車返嚟吖!

RN. P 回覆了Dr. L:梗係見到啦~仲見到Dr. Ip著住kennis嘅連身suit返嚟添~

Dr. H留言了:佢哋有講有笑咁,究竟佢哋咩關係?

Ms. T回覆了RN. P:求圖片!

Dr. R回覆了Dr. H:你唔知咩?佢兩個近排形影不離 孖公仔咁,至於咩關係…就冇人知喇…

Dr. V回覆了Ms. T:圖片

Ms. T回覆了Dr. V:Omg係喎!thanks

-

「咦呢個咪Vincent?」

蘇怡指著Dr. V

「係喎~估唔到李文信跟得咁貼~」

「咁關乎好朋友嘅終身幸福梗係要著緊啲㗎啦~」

「喂但係個post俾kennis同Dr. Ip見到咁點啊?」

「放心啦~我保證嗰兩個工作狂先唔會check內聯網姐~唔講啦我返去A&E喇~」

「byeee~」

-

-

中午約一時:

急症室🏥~

「喂琛哥我去食飯先啦」

蘇怡從雪櫃裡拿出一支橙汁,說道

「走啦走啦,你有邊次係問過我先出去㗎~」

琛哥咽了一口咖啡,頭也不抬地回答道,好像對蘇怡這種態度已經習以為常了

「芷若,一齊吖~」

蘇怡朝一名女醫生揮著手

「好啊~」

莊芷若袋好她的平板,走向common room的的門

對 她就是那個乍到的醫生 :)

「Zoeeeeee!!!!!」

兩位的腳尖還未踏出休息室,那位經常不請自來的院長夫人已經擋在門口了

由於蘇醫生和莊醫生身型都較嬌小,根本就不是那個擁有42吋大長腿的高挑美女Yan的對手,只好放棄想要輕輕鬆鬆吃餐飯的想法

「你真係好得閒喎呂醫生~」

蘇怡沒好氣地雙手叉腰

「行啦蘇醫生,我哋今日要審返kennis “c’est la vie” 單嘢啊~」

「八卦可以當飯食咩~」

蘇怡小聲嘟囔說

「咩話?」

也許yan實在是太高了 聽不清楚蘇怡在自言自語些什麼

「冇~我話咁芷若點啊?」

「emm… 一齊啦!」

好吧 然後芷若大夫就呆呆的跟著她們走了

-

另一邊的腫瘤科~

「叩叩叩叩」

看來有人很急呢

「come…唐明?」

那個in字還未說出口 唐明已經衝進來了

「hey Dr. Ip有冇興趣一齊食晏?」

「我同你?」

葉晴的靈敏嗅覺聞到一絲絲可疑的氣味呢

「梗係唔係啦~仲有YT同Vincent!放心~我哋唔會對你做啲咩嘅~」

「下…喂喂想點啊你…」

雖然葉晴極度不願意 可是仍被唐明連推帶扯的趕出去了

-

canteen🍽️~

蘇怡那張桌子:

kennis覺得特別不自在 只因現在有六隻眼睛正在看著自己

「哇蘇醫生,乜今日唔飲咖啡啊?」

看來yan注意到蘇怡那瓶橙汁

「轉下口味姐~」

「有咗啊?」

yan的嘴好像很”唔識死”喔

「痴線!」

「咳咳…」

還是kennis懂事

「okok講返正題~今日午餐會議正式開始~」

Yan首先發號施令

「今日又要審咩啊?」

kennis叉起一塊青菜,說道

「你攞你個電話出嚟先啦~」

說罷蘇怡攤大手板,示意kennis將她的電話給她

雖然kennis不知道這跟午餐會議有什麼關係 但是她仍聽話的交出了電話

只見蘇怡俐落地解鎖了自己的電話

噢 不妙了!kennis心想

「No no no!…」

「ta-da!」

還未來得及制止,Yan已經把她的wallpaper放在她跟芷若的眼前

「呢個係…」

芷若指了指照片裡在kennis旁邊的女生

「就係我哋偉大嘅葉院長喇~」

Yan自豪地介紹說,應該沒有人會比她更加興奮吧

此時的kennis也沒眼看了,假裝在忙著吃沙拉,擰過頭想要避開其他三人的視線

「講!你個c’est la vie呢?」

蘇怡拿過電話,在kennis眼前揚了揚

「轉下新wallpaper唔好咩…」

kennis仍是不肯跟她們對看著

「你同Dr. Ip好close㗎?」

芷若天真地問道

這才吸引到kennis的注意

轉過頭來瞪著她們

「呃童言無忌啊kennis,芷若仲係小妹妹嚟㗎…」

蘇怡趕忙替芷若解圍

「其實芷若真係問得啱,究竟你同葉晴咩關係姐?」

Yan見芷若已經問了最重要那條問題,那唯有肉隨砧板上吧

「咪…朋友囉…」

「淨係朋友咁簡單?」

顯然八卦yan不接受這個答案

「咁…係好好嘅朋友囉…可以係咩姐?」

說著她又叉起一顆番茄仔,低下頭迴避視線

「唉好啦好啦,唔好逼佢啦~食飯啦!」

蘇怡看著kennis這個樣子,深知道再這樣問下去她也不會多說一句

「唔好意思,我想去攞包糖先~」

在拿糖的路上,芷若遇上了剛進來吃飯的琛哥

「琛哥!」

芷若拿著她的糖,小步跑去琛哥旁,拍了拍他的肩膀

「芷若?」

「我想問呢~Zoe同阿Yan講緊咩kennis同Dr. Ip嗰件事係點㗎?」

「乜原來你都咁八㗎咩?」

看起來芷若不像Yan那種人啊

「哦唔係唔係,只不過我想聽得明佢哋喺度講咩姐~」

為免引起誤會,芷若當然要趕快澄清

「咁好簡單姐~你log in返內聯網,睇下今朝熱門嗰個post,再諗返kennis個wallpaper係點,你就會明㗎啦~」

待芷若註冊好內聯網後,琛哥便伸手指了指熱門那欄的其中一個帖子

那個帖子的欄目:Dr. Ip同CTS嘅Dr. Ching究竟係咩關係?!

「而家你明啦~」

琛哥說著,邊”護送”芷若回到她那台午餐會議

「唔該晒~」

對比起蘇怡 芷若倒是很有禮貌欸, 琛哥心想

「你哋講到邊吖?」

說著芷若把她那包糖倒進自己那杯咖啡中

「講到今晚去唔去Zoe度食飯姐~」

「你一唔一齊?」

「有得黐餐又唔拘喎~好吖~」

-

同一時間 唐明那張桌子~

「我想問而家係咩事呢?」

葉晴見那三個男士都在看著自己,嗯,不對勁

「Dr. Ip,請你交你部電話出嚟吖唔該~」

唐明掛上那個極為虛偽的笑容,跟蘇怡一樣朝葉晴攤大手板

「要我部電話做咩啊?」

葉晴很誠實地交出她的電話,心裡卻在想 “反正你也解鎖不了呵呵”

「點啊?」

唐明指著密碼那頁面,問Vincent

「撞囉~試下葉晴生日」

“0824”

「唔啱喎」

「我知啦!kennis生日~」

Vincent邊說邊笑得很狡猾

「痴線~」

葉晴想不到這人這麼幼稚

「咁大反應做咩呢~」

“1112”

「都唔啱喎…」

「唉…攞嚟啦~」

默不出聲了很久的YT終於說話了

「話時話,YT其實你喺度做咩啊?」

YT也不是他老婆那種人啊,葉晴心想

「唓,咪俾阿Yan逼攞嚟㗎囉~」

唐明邊說邊偷笑

「是但啦~」

此刻的YT一副生無可戀的樣子

「Dr. Ip…」

「又點啊?」

待葉晴轉過頭看著自己的時候,YT立即把她的電話放在她面前

「ding-」

Face ID成功解鎖了

「你…!」

「估唔到YT都咁蠱惑喎~」

Vincent對YT這招打從心底裡佩服

「呢張相…點解釋吖?」

唐明揚了揚葉晴的電話,她的wallpaper跟kennis的一樣,是那張她倆的合照

「解釋啲咩姐~審犯咩~」

「你而家唔講唔緊要,今晚講啦~」

「救命…」

如果葉晴的手錶有SOS這個功能的話 她會不假思索馬上按下去

可惜 沒有 :)

评论

热度(15)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据